شرکت الکترواستیل و خدمات پس از فروش آن
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و... می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت های وابسته

شرکت تولیدی پانلهای سقفی و دیواری آریا بارون در 1383 در شهر مشهد، تاسیس شد. سالنهای تولیدی و دفتر مرکزی در شمال مشهد و بزرگراه آسیایی واقع شده اند.

شرکت آریا بارون با هدف دسترسی به بازار کشورهای همسایه وخاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی در کلیه تولیدات خود بهره می برد.

شرکت تکنو پانل در زمینه طراحی و تولید و توزیع انواع ورقهای شادولاین و ساندویچ پانل و پلی استایرن تزریق و پلی استایرن منبسط شده فعال بوده و با دارا بودن آخرین تکنولوژی موجود در این زمینه، تولید ورقهای شادولین و ساندویچ پانل اورتان ،بلوکه های پلاستفوم را با تنوع و تیراژ وسیع، تولید و عرضه می نماید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

با صنعتی شدن جوامع امروزی و پیشرفت روزافزون آن، بخش بزرگی از زندگی انسان وابسته‌ی صنعت و وسایل صنعتی و الکتریکی است. از روزمره‌ترین بخش‌های صنعتی و مدرن زندگی همه‌ی ما می‌توان به وسایل الکتریکی خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از مهم‌ترین آن‌ها یخچال و فریزر است که نقش پررنگی در زندگی، تغذیه و نگهداری مواد غذایی برای ما دارد. از طرفی یخچال و فریزرها تنها وسایل برقی خانه هستند که به‌طور مداوم و 24 ساعته مشغول به کار هستند. به‌علاوه کارخانه‌های زیادی در زمینه ی تولید لوازم‌خانگی مشغول به فعالیت هستند که یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها، یخچال و فریزر الکترواستیل می‌باشد. در شرایط فعلی اقتصادی کشور، خرید مجدد این وسایل به‌ سختی و با هزینه‌های بسیاری همراه است.

بنابراین استفاده‌ی صحیح از این وسایل و همچنین تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل از راه‌های نجات در مواقع عملکرد نادرست و آسیب به این وسایل می‌باشد. اگر شما هم یک یخچال و فریزر الکترواستیل دارید و یخچال و فریزر شما دچار ایراد و اخطار در عملکرد خود شده است با ما همراه باشید.

برخی از خدماتی که شرکت های خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال و فریزر الکترواستیل ارائه می دهند

  • تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعمیر و رفع خرابی های مربوط به موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر الکترواستیل
  • تعویض درب و لاستیک دور
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب و درب یخچال
  • رفع صدای یخچال
  • در سریع ترین زمان ممکن مشکل صدای یخچالتان را پیدا و رفع خواهیم کرد.
  • عیب یابی یخچال و فریزر
  • با تکیه بر تجربه و تکنولوژی روز در محل شما عیب یخچال و فریزرتان را پیدا و رفع می کنیم.
  • تعویض لامپ یخچال
  • گاز زدن یخچال

رفع تمامی مشکلات مربوط به سرد نکردن یخچال و گاز یخچال را به کادر مجرب فیکس فریجیدر بسپارید.

چه زمانی به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز داریم؟

ابتدایی ‌ترین اقدامی که باید برای استفاده از وسایل و لوازم‌خانگی انجام دهیم؛ باید پیش از استفاده دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنیم. تا با کارکرد، نحوه‌ی صحیح استفاده، اخطارها و غیره در خصوص استفاده از آن آشنا شویم؛ بنابراین پیش از استفاده از هر لوازمی و همچنین یخچال و فریزر الکترو استیل دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، نصب و راه‌اندازی یخچال را به افراد متخصص و ماهر مربوط به نمایندگی‌های الکترواستیل بسپارید. در مواردی ما متوجه ایرادات در یخچال و فریزر نمی‌شویم و یا اینکه در رفع آن‌ها سهل‌انگاری خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مواردی که به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز دارید اشاره کردیم.

ارورهای متعدد بر صفحه‌ی نمایشگر ظاهرشده و قادر به رفع و تشخیص آن‌ها نیستیم.

زمانی که یخچال سروصدای آزاردهنده و زیادی ایجاد می‌کند.

یخچال در تنظیم دما دچار مشکل شده است. (دمای بسیار پایینی در حد یخ زدن مواد غذایی دارد و یا اینکه دمای آن بالا بوده و مواد غذایی را به‌خوبی خنک نمی‌کند.)

دیواره‌های یخچال دارای دمای بسیار بالایی هستند، به‌راحتی قابل‌لمس است.

هنگامی‌که متوجه می‌شوید در بخش پایینی یخچال مقداری آب جمع شده است.

هنگامی‌که یخچال و فریزر برفک زیادی تولید کرده است.

پشت یخچال و بخش‌هایی که موتور یخچال قرار دارد دارای حرارت بالایی است.

در باز و بسته شدن در یخچال دچار مشکل هستید و بخش لاستیکی درب یخچال فرسوده شده است.

یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود.

معرفی یک شرکت خدمات تعمیرات الکترواستیل در تهران

فیکس فریجیدر مجموعه نمایندگی الکترواستیل در تهران با بیش از 10 سال تجربه فنی در این خصوص آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران و مناطق مختلف این شهر می باشد این مجموعه دارای متخصصین و افراد با تجربه می باشد که این افراد به روزترین اطلاعات را در خصوص تعمیرات یخچال و فریزر خواهند داشت لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر قطعه،تعویض قطعه می توان آن را در محل انجام داد و در هر صورت نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد.





:: برچسب‌ها: معرفی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: